ikona telefon +420 770 121 805

AKCE

DOPRAVA ZDARMA u balíků 18-20kg v rámci ČR

Ceník dopravného

Cena dopravného se odvíjí od váhy balíků. Maximální váha zboží v 1 balíku je 20kg. Při vkládání položek do košíku se váhy sčítají a při překročení 20kg se začne počítat další balík.

Veškeré ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.

Doprava na území České republiky:

Balík o váze 18-20 kg, placeno bankovním převodem ZDARMA
Balík o váze 18-20 kg, placeno dobírkou 35 Kč
Balík o váze 0,1-17,9 kg, placeno bankovním převodem 135 Kč
Balík o váze 0,1-17,9 kg, placeno dobírkou 170 Kč

Doprava na území Slovenské republiky:

Balík o váze do 20 kg, placeno bankovním převodem 250 Kč
(11 EUR)
Balíky na dobírku nezasíláme

Dopravu zajišťujeme prostřednictvím přepravních společností WEDO, GLS, nebo DPD (balíky do 20kg).

Správný postup při přebírání zásilky od dopravce.

Abychom v případě poškození zboží během dopravy mohli toto reklamovat u dopravce, je nutné při přebírání zásilek postupovat takto:

  • Pokud Vám zboží nedorazí v termínu avizovaném přepravcem, zkuste nejdříve prověřit stav zásilky pomocí aktivního odkazu v avízu od přepravce. Když se Vám takto nepodaří získat uspokojivou informaci, oznamte nám to přeposláním zmíněného avíza s připsanou vlastní poznámkou (na email sadime@dokokosu.cz). My vše prověříme a dáme Vám vědět.
  • V případě, že obal doručené zásilky vykazuje známky poškození a Vy se ho přesto rozhodnete převzít, udělejte o tom na místě zápis, nechte si ho kurýrem podepsat a uschovejte ho. Tiskopis formuláře "Škodní zápis" je u kurýra k dispozici - a kdyby náhodou nebyl, tak klidně napište na balíkovou polepku "Doručeno v poškozeném obalu", datum, jméno a podpis řidiče. Doporučujeme poškozený balík vyfotit a pak teprve rozbalit a kontrolovat zboží.
  • Dle obchodních podmínek dopravce máme na uznání reklamace poškození vlivem přepravy jen 48 hodin od doručení. Proto je nutné zboží uvnitř zásilky co nejdříve zkontrolovat i v případě, že obal nejeví známky poškození. Pokud k poškození došlo, opět doporučujeme poškození vyfotit.
  • Zašlete nám na mail sadime@dokokosu.cz co nejdříve fotografie, nebo alespoň popis všech poškození a číslo zásilky (ideálně foto přepravního štítku).

Včasně zaslané údaje o poškození zásilky nám výrazně pomohou při vyřizování této pro všechny strany nepříjemné záležitosti, která naštěstí vzniká velmi ojediněle.